Central spouští novou věrnostní aplikaci, prvním zákazníkům dává kávu zdarma

21.08.2023 10:09 583 zhlédnutí
Komerční článek

Most - Nákupní centrum Central Most spouští od 21. srpna novou mobilní aplikaci Můj Central. Ta umožní návštěvníkům centra získávat věrnostní body za nákupy a proměňovat je za dárky. Stačí jen nafotit účtenku z každého nákupu a pak už vybírat z bohaté nabídky odměn. Navíc na první uživatele čeká dárek v podobě 10 bodů tedy kávy zdarma.

Věrnostní aplikace Můj Central je od začátku srpna dostupná pro všechny majitele iPhonů i Androidů. Je to unikátní aplikace v mosteckém regionu, která odměňuje všechny zákazníky za to, že nakupují v Centralu. Stačí vyfotit účtenku za nákup, dokonce i za ten v hypermarketu Albert, a automaticky se zákazníkovi připíší věrnostní body. Ty je pak možné proměnit za exkluzivní dárky, sezónní produkty od nájemců či dárkové poukázky. „Mobilní appku jsme kompletně přepracovali a místo obyčejných slev k nájemcům nová aplikace odměňuje za věrnost a pravidelné nakupování. Chceme totiž, aby naši zákazníci dostávali za to, že u nás nakupují, něco navíc,” vysvětluje změnu Martin Malý, ředitel marketingu a komunikace firmy EPG, která vlastní obchodní centrum Central Most. „Věřím, že toto nás bude signifikantně odlišovat od konkurenčních nákupních center ve zdejším regionu,” slibuje si o toho ředitel Malý.

Každý, kdo si v prvním měsíci nainstaluje aplikaci, obdrží ihned 10 bodů zdarma, za které je možné si dát lahodnou kávu v kavárně Go Café.

Od poloviny srpna bude probíhat velká komunikační kampaň v regionálních médiích, na sociálních sítích a digitálních platformách. Se stahováním aplikace budou pomáhat návštěvníkům i hostesky v průběhu nejrůznějších spotřebitelských soutěží a akcí. Nová aplikace pochází z dílny slovenské společnosti Simplaq, vizuální styl a grafiku vytvořila hradecká agentura Kreatika.

„Velmi se těšíme na spolupráci a jsme rádi, že se Central Most po dlouhých letech rozhodl pro změnu věrnostního systému a vybral si k tomu technologické produkty od Simplaq. Věříme, že nová apka s věrnostním programem bude příjemné osvěžení pro návštěvníky centra a také přínosný marketingový nástroj pro vedení centra,” říká Tomáš Tiefenbach, ředitel Simplaq.

Nákupní centrum Central Most je největším nákupním centrem regionu. Na více než 19 000 m2 se nachází téměř 80 obchodů světových módních značek, obchody s kosmetikou, šperky nebo elektronikou, hypermarket Albert či kavárny a kadeřnictví. Budova byla uvedena do provozu v roce 2008, kdy v tomtéž roce získala ocenění nejlepší nákupní centrum roku 2008 v soutěži “Best of Reality”. Nákupní centrum Central Most patří spolu s centrem Varyáda v Karlových Varech do portfolia investiční společnosti EPG.


Líbil se vám článek?
(0 hlasů)

Nové články