Louny - Pro web, sociální sítě, tisk, prohlášení či dokumenty určené veřejnosti budou dodržovány základní grafické prvky. Jejich smyslem je prezentovat skrze ně Městský úřad Louny a informace z něj na profesionální úrovni, jednoznačně a rozpoznatelně. Město také začalo točit vlastní videa.
„Smyslem vizuálního stylu je nezaměnitelnost informací z městského úřadu. V době post-faktické, plné zaručených zpráv, se informace z radnice musejí odlišovat. Jasně daným vizuálním stylem profesionalizujeme mediální výstupy směrem k veřejnosti,“ říká mluvčí radnice Marcel Mihalik.
Barevnost vychází z městských webových stránek – grafické prvky jsou v modré a zlaté barvě. Písmo je bílé s jasně nadefinovaným fontem pro titulek a text. Logo města je zachováno, na vizuálech má své pevné místo v pravém rohu. U vizuálů určených pro tisk a venkovní reklamu přibude v pravém dolním rohu QR kód pro načtení internetové adresy a odkaz na web města. Používané tvary jsou zaoblené. „Jsou inspirovány jednak kopcovitou krajinou Českého středohoří, jednak řekou Ohří, která městem protéká,“ vysvětluje Mihalik.
Jednotnou vizuální podobu dostaly i eventy radnice. V levém horním rohu budou mít pozvánky logo události Kafe se starostu v provedení modrém a akce Potkávání s občany ve zlatém. „Toto logo vyjadřuje podstatu obou událostí, tou je podpora soudržnosti a občanské společnosti. Máme zájem se jako občané potkávat a komunikovat spolu. Tyto momenty jsme dokázali jednoduchou a zřetelnou formou uchopit. Tak se zrodilo logo vycházející z geometrické jednoduchosti,“ upřesňuje mluvčí.
Louny současně začaly točit vlastní videa na své sociální sítě. „Vnímáme trendy v moderní komunikaci municipality s občany a jdeme jim naproti. Tím ale neopouštíme tradiční média, neboť městu záleží na všech generacích zde žijících,“ dodal Mihalik.